ברוכים הבאים לבלוג של זהבה, כאן תוכלו להתעדכן ולהשאיר תגובות

יום ראשון, 12 ביוני 2011

            + הוספת תגובה       חזרה לאתר       Facebook             Youtube


    אלבום חדש "לילות בבית" עכשיו בחנויות המובחרות לשמיעת האלבום לחצו כאן

22 תגובות:

  1. האלבום החדש מדהים! זהבה את מלכה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איפה זהבה מופיעה ביום עצמאות??????????????????????

      מחק
  2. זהבה את מספר 1

    השבמחק
  3. יאללה זהבה בהצלחה!! דיסק מעולה

    השבמחק
  4. זהבהה - "יכולים לקחת ממך את הכול,
    אבל לא את הקול שלך ! "
    לא יעזווור כלווום מלכה נישארת מללכה !
    אווהבת ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    השבמחק
  5. זהבה ענקיית !
    הפציצה באלבום כמו שצריייך ..
    מומלץ ביותר לכוולםם !!

    זהבה-- אני שיכורה מאהבה אלייך

    השבמחק
  6. זהבה את מלללכה אווהבת אותך כל כך !!
    אני מאחלת לך את כל הטווב שקיים !
    תוודה על הכוול והמוון בהצלחה עם האלבום החדש
    בטווחה שזה יהיה להיט [כי איך לא ?] !

    השבמחק
  7. מלכההההההההה

    השבמחק
  8. זהבה ,את המלכה הבלעדית!! בהצלחה עם הדיסק החדש:'לילות בבית' ועם האתר החדש!!
    אוהב אותך מכל הלב,יוסי נדף!!

    השבמחק
  9. אהלן זהבה מה שלומך מזל טוב לאתר החדש אתר ענק ובהצלחה באלבום החדש אוהב הרבה שמעון וקנין

    השבמחק
  10. זהבה בן זמרת נדירה עם יכולות ווקאליות נדירות. אם האנשים בארץ היו מבינים בווקאליות - לא היו מפסיקים לשמוע אותך. יש לך מנעד עצום וכמו שאמר לי הקלידן שלך חזי דוד אין לך גבולות בעליות.

    לכל הבנות שחושבות שהן "זמרות" נראה אתכן שרות שיר אחד של זהבה מהאלבום "איזה מן עולם וטיפת מזל בסולם של זהבה אחר כך תדברו!!!

    מאחל לך הצלחה בהמשך והייתי מאוד רוצה שתחזרי לסגנון הטורכי כמו פעם - יושב עלייך הכי טוב, למרות שהתעשייה מסריחה ומאלצת את הזמרים ללכת לסגנון הפופ אבל רק שתדעי לך שאני מחובר מאוד לעולם המוסיקה והאנשים אצלך אוהבים באמת את הסגנון התורכי ולא הפופ, המלצה שלי מפה והלאה הבחירה שלך!

    השבמחק
  11. אוווף, אני לא זוכר את הפעם האחרונה שהתרגשתי והצתמררתי כל כך בהופעה. הקול שלך, השירים, אפילו האופי והאותנתיות שלך. את יותר מנדירה, את אחת ויחידה! את מדהימה ואין כמוך בעולם !!! תראי כמעט יצא לי שיר (; בקיצור, מלכה, מלכה ושוב מלכה !!!
    (תודה אישית על החתימות על הדיסקים)

    השבמחק
  12. כל פעם מחדש אני נהנית לשמוע את קולך הערב, וכל פעם את גורמת לי להתרגש מהיכולות הווקליות המדהימות שלך.
    אני אישה מיוחדת, צנועה ואמיתית - זן נדיר במינו
    מאחלת לך מכל הלב - בהצלחה בהמשך דרכך

    השבמחק
  13. שלום זהבה
    אני כותבת שירים, שלושה מהם מולחנים.
    אשמח עם תרצי לשמוע או לקרוא את שירי.
    תודה
    זהבה גרינברג
    zehava19555@gmail.com

    השבמחק
  14. היי זהבה מש שלומך אני חולה עלייך ועל השרים שלך יש לי את קולם יש לי בקשה קטנה אולי את יכולה בבקשה להעלות הופעות מלאות שלך לאתר וגם לפרסם את מועדי ההופעות שאת עושה כאן באתר שלך תודה את אחלה וגם התקליט האחרון שלך אני מחכה כבר לתקליט הבא יאלה בהצלחה ענקית

    השבמחק
  15. זהבה היקרה.

    אני יודע שאולי זה לא המקום הראוי לכך, אבל חיפשתי וחיפשתי ברחבי האינטרנט ולא מצאתי מקום שדרכו אוכל ליצור איתך קשר באופן בלתי-אמצעי, ואז נזכרתי שאת דיווה ענקית בעולם זמר שמתגאה על היותו עממי ושבוודאי שבוודאי היא התשובה לשאלה "האם זהבה בן נכנסת מדי פעם לפורום באתר שלה ומתעדכנת מה חושבים רבבות המעריצים על אלבומה החדש (והנפלא כמובן)

    ובכן זב, אני יכול לקרוא לך זב נכון?
    חברתי הטובה והכובשת מטיילת ברגעים אלה ממש בארץ אקזוטית בעולם החדש. ארץ של מנהגים ונופים קסומים, ארץ עלומה ושמה ברזיל.

    ובעוד היא משוטטת שם ברחבי הפרא, ממש באמצע הג'ונגל הסלבדורי, אחרי ארבעה חודשים ללא מטפונה או ג'חנון היא שומעת קול ארצישראלי שמשיב אותה הביתה ברוחה, אל בוקר יום השישי, כשהייתה מתעוררת מוקדם, שמה את הדיסק האל-מותי "זהבה בן שרה זוהר ארגוב" (האלבום השלישי באוסף הוא החביב עליה ביותר) ומתחילה לחתוך בשר ולהכין חמין וחריימה.
    כליל שלנו, עודנה המומה מן הפלאשבק, מתחילה לתור אחר מקור הקול ומגלה שם, בין הענפים, מרבד דשא עצום ועליו קניון קטן אשר ממנו בוקעים הקולות המוכרים של שיר הפריצה שלך "טיפת מזל" והיא ביקשה מאיתנו, חברינו הטובים, לדווח לך על תחושת האופוריה שהיא חשה כאשר היא גילתה שרוח האל והטעם הטוב לא פסחה (חלילה) גם על האנשים ביערות הנידחים ביותר בברזיל, ושגם שם מקשיבים למוסיקה הנהדרת שלך.

    מקווה שעשיתי לך את היום.
    יוחאי
    בשם כליל כובש.

    מצ"ב קישור להודעה המקורית.

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3383725877726&id=1406860173&notif_t=feed_comment_reply

    השבמחק
  16. איך מורידים את התמונות מהגלריותת?

    השבמחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  18. כל החכמים שיגיבו לי על התגובה הנגד על זהבה אנונימי שזהבה תישרף בגיהנום בטח תגיבו לי ברישעות נגדי בטח אתם נותנים לזהבה יד ומחניפים לה בימקום להחזיר אותה בתשובה מה תגידו לאלוהים ביום הדין שהעברות שלכם בשיאן איזה פחד מה שיש בשמיים מעבירה הכי קטנה תיתבישו גם אתם מחללי שבת ניבזים שכמותכם אתם תחזרו בתשובה שיצמח כסף על העצים או שתעבור עליכם צרה לא עליכם לכו לאמת והאמת זה אלוקים קדוש לכו לבת כנסת תילמדו תורה הניחו תפילין

    השבמחק
  19. זהבה חיפשתי בכל העולם מיום שניברא העולם וגם בהיסטוריה לא מצאתי אשה שיש לה קול יותר יפה מימך הקול שלך מזעזע מיופי חשבתי בהתחלה שזה יעבור אבל הנה את מספר אחת בעולם את שמה כל הזמרות האחרות בפח כי את מלכת הזמר בעולם ואוהבת אותך יותר מידי אני

    השבמחק
  20. זהבה רק שתדעי אני מעריצה ענקייית לך!!! יש לי בפלאפון שלי 700 תמונות ומעלה רק שלך!! אלבום שהוא רק שלך ועל הקיר שלי עשיתי כתוביות שלך עם תמונה..
    אני ילדה בת 14 וגדלתי עלייך ועל השיר טיפת מזל, ואני שטה וכך האלה..!
    בכיתה כולם קוראים לי זהבה כי אני מדברת עלייך אין סוף!! חח ואני אומרת להם שזהבה יש רק אחת! החלום שלי הוא לפגוש אותך באמת! אני חברה שלך בפייס ואני מתעדכנת בהכלל! את אמא מדהימה באמת! את הבר מצווה שאת עשית לבן! עלית על עצמך באמת! אמא השנה! ראיתי את כל הכתבות קראתי הכל באמת! ושאישרת אותי בפייס לא הייתה יותר שמחה ממני! הייתי אמורה להגיע לגמר של לה לה לנד אבל לא יכולתי :( אני אוהבת אותך ומעריצה שלך ואני לא הפסיק להגיד לך כמה את מדהימה ומגניבה ומהממת והכל!!!! באמת זהבה שאין עלייך! את מלכה!! כל הופעה יש לי תמונה שלך באייפון! אני יודעת עלייך הכל..!
    עד איזה ממיר בבית יש לך ואיזה אוטו ומאיזו חברה! חברות שלי אומרות לי שאני חייבת לפגוש אותך! וזה נכון באמת אני חייבת לפגוש אותך! החלום שלי באמת! החלום שלי זה לגור בראשון כמוך ושיהיה לי את אותו האוטו כמו שלך! ולהיות אמא בעזרת ה' כמוך! כי אין עלייך! את עשית את הבמה ואת עושה אותה ! את נותנת מעצמך כל כך הרבה! שאין לתאר ! את באמת זמרת גדולה וזה נכון! אל תתני לאף אחד להגיד עלייך משהו רע! אחרת אני אטפל בו! חחח
    טוב בקיצור אני מתה לראות אותך! בהופעה ומאחורי הקלעים זה החלום הגדול שלי ועד שאני לא אשלים אותו לא אנוח כמו שאומרים!
    אז זהבה אני אוהבת אותך הכי הכי שבעולם! והלוואי ונתראה !!

    השבמחק
  21. שלום לך זהבה היקרה והאהובה! הרבה מילים יפות נכתבו עלייך אבל הרשי לי להוסיף את אשר על ליבי. חלק גדול משנות הילדות שלי נשען על השירים היפים והנצחיים שלך שאין להם תחליף וכנראה גם לא יהיה. חלק גדול מהאלבומים האהובים שלך ישנו ברשותי בבית למרות שחלפו להן למעלה מעשרים שנה אבל לצערי ישנם שלושה אלבומים שלך שלא הצלחתי להשיג אותם בזמן שיצאו לחנויות וכבר חודשים ארוכים אני עושה מאמצים גדולים בחיפוש מתמיד ברחבי הארץ כדי לנסות להשיג אותם ולצערי הרב ללא הצלחה. אני חייב לציין שאני רוצה וצריך אותם אך ורק בשלמותם כלומר אורגנליים כמו כל האלבומים שישנם ברשותי ולא צרובים או מועתקים חס וחלילה. יש לי בקשה גדולה ממך אם תואילי בטובך הגדול להודיע לי איך אוכל להשיג את האלבומים שהאחד הוא איזה מן עולם השני הוא הביתה לחזור והשלישי הוא מלך אמיתי. ועוד דבר חשוב ברשותך. אני יודע שאת זמרת מפורסמת לטובה ובצדק רב וכנראה גם לא מעט עסוקה. אני לעומת זאת אדם פשוט אבל הלב שלי מבקש ומתחנן לראות אותך אפילו רק לזמן קצר ורק לומר לך מילים אמיתיות וטובות שבוקעות מהנשמה שלי שזו את. גם אם הדבר יגרום לי טירחה להגיע למקום מסוים שבו תבחרי. כולם יודעים שיש הבדל גדול בין שמיעה לראייה וכמו כן יש הבדל גדול בין כתיבת מילים מהלב לבין המילים שנאמרות ונשמעות לאדם המיועד. אנא ממך זהבה היקרה. אני יודע כמו רבים וטובים שלמרות היותך מלכת הזמר המזרחי הנצחית את לא מתנשאת על אחרים וקשובה לציבור המעריצים שלך. לא אלאה אותך בדברים אבל אני אדם דתי ויודע שיש בליבך החם אהבה גדולה להורייך היקרים זכרונם לברכה. ואולי גם ידוע לך על הערך הגדול שיש בלימוד משניות לעילוי נשמת נפטרים. משנה אותיות נשמה. אם תוכלי בבקשה באחת משתי האפשרויות שאכתוב לך להלן לכתוב לי את שמות הורייך וגם את שמות הוריהם זכרונם לברכה כדי שאזכה ללמוד משניות לעילוי נשמתם. וכמובן אשמח מאוד אם תעני לי בחיוב על בקשותי המובאות לעיל. אודה מאד באם תחזירי לי תשובה למייל:
    nurit22@neto.net.il

    השבמחק